برگزاری نشست علمی معماری با حضور سفیر اسپانیا و استاد مرمت دانشگاه پلی تکنیک والنسیای اسپانیا

۰۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۷
تعداد بازدید:۱۴۹۱

رئیس مرکز پژوهشی معماری و شهرسازی دانشگاه کاشان از برگزاری نشست علمی با حضور سفیر اسپانیا و استاد مرمت دانشگاه پلی تکنیک والنسیای اسپانیا در روز دوشنبه سیزدهم آذرماه جاری در این دانشگاه خبر داد.

دکتر دانائی نیا اظهار داشت: خانم دکتر بالاگر دسکایار، استاد مرمت و معماری دانشگاه پلی تکنیک والنسیای اسپانیا گزارش علمی از شیوه ها و سیاست گذاری ها در حوزه حفاظت ابنیه و بافت های تاریخی، تجارب خود را طی یک نشست تخصصی برای اساتید، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه کاشان ارائه خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: این دعوت به پیشنهاد حوزه روابط بین المللی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و نیز اداره میراث فرهنگی شهرکاشان و با حمایت حوزه ریاست، روابط بین الملل و گروه های باستان شناسی و معماری دانشگاه کاشان صورت گرفته است.

در این نشست علمی- تخصصی خانم دکتر دسکایار، با ارایه مثال هایی اجرایی، فعالیت های رونق توریست برای ابنیه و بافت های تاریخی اسپانیا را تشریح خواهند نمود.

مرکز پژوهشی معماری و شهرسازی دانشگاه کاشان، از استادان، دانش پژوهان، متخصصان و عموم علاقمندان دعوت می نماید تا در این نشست علمی شرکت نمایند و با دیدگاه ها و سیاست گذاری های مطرح در حوزه احیاء ابنیه و مجموعه های تاریخی-شهری در کشور اسپانیا آشنا شوند.